Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 29 november 2009

Fototriss - bokstäver

Fototriss - tre bilder på ett tema: Fototriss del 73: Bokstäver

Jag är sååå glad över min nya kamera, en Canon EOS 450D.

Här nedanför ser ni mitt bidrag till veckans tema på Fototriss -Bokstäver.


En bok är full av bokstäver


Tangentbordet är fullt av bokstäver

Den här västen är sydd av tyg som är fullt av bokstäver

Klicka på Fototriss - Bokstäver  eller loggan nedan för att komma direkt till veckans tema -Bokstäver!

12 kommentarer:

Maigiz sa...

Jag trodde du skulle bygga ord i ditt favoritspel Alfapet, fast det här var ju också bra.

Erik "Semlan" sa...

Kul med västen. Du får visa upp den tydligare, är det en sådan där täckjacksväst? Svårt se... Men den är mest annorlunda i din triss, klar favorit. Tack för din kommentar om "fådda bokstäver" hos mig. :-)

Anni sa...

Åh, det här blev en läcker triss! Gillar vinkeln på ditt tangentbord - dessutom ser det väldigt rent ut...

Nilla sa...

Snygg triss, både hela ord och bokstäver.

Kjell E sa...

Många bokstäver blir det.
Trevligt bidrag på temat.

Misswhatsit sa...

Det var många bokstäver minsann. Dekorativa foton dessutom.

Barbro S sa...

Snygga bilder av rätt så vanliga saker. Bra vinkling.

Photos by Storm sa...

Bra bilder och bra fotat av dig/Lis

Pialotta sa...

Annorlunda väst då förstår jag.. kul idé. Tangentbordet ja det har vi alla här framför oss med alla bokstäverna:-)

Anonym sa...

Tack för din kommentar! :-)
Västen var "läcker" och annorlunda :-)

Jah Hollis sa...

Fin triss. Och säkert en av dom som innehåller flest bokstäver. :-)

ViDu sa...

Tack för titten. Många fina bokstäver i din fina triss. Västen verkar spännande...

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP