Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 6 december 2009

Fototriss - Tävlingstriss

Fototriss - tre bilder på ett tema: Fototriss del 74: Tävlingstriss

Vad kul med tävling, det har jag aldrig varit med på!

Har funderat en hel del på vad jag ska hitta på. Så var jag som av en händelse inne i "skrymslet under trappen" och där får jag syn på min samling med vackra stenar. Japp, där tände det till. Jag riggade upp ett duschdraperi, fixade lampor och fotade några häftig stenar. Samma stenar i alla bilder men de ligger på olika sätt på varje bild! Kan tillägga att stenarna är handplockade på ön Hanhinkarri i Haparanda skärgård.






Klicka på bannern nedan för att kolla på fler trissar!


3 kommentarer:

Maigiz sa...

Vilka vackra stenar. Jag älskar stenar.

Jah Hollis sa...

Det var ju ett kreativt sätt att fixa en triss. Stenar kan vara mycket fascinerande med sina former och färger och mönster.

Johanna - Fotoblogg! sa...

Fina bilder på fina stenar. Jag gillar också att samla på vackra stenar & snäckor. Kul att använda sedan som dekoration. :)

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP