Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 29 januari 2010

Spår (11 av 365)

Idag är det fredag och solen sken nästan hela dagen, så underbart & livsgivande.
Men samtidigt så nedtryckande att som jag tvingas (har jag valt det själv eller?) sitta under jorden och jobba för mitt levebröd-nåja, i en gillestuga dock i pyjamas- när det är så lockande där ute...
Strax före jag tänkte ta en promenad med Smylla kom Jens (Johans bror) på besök, så promenaden blev fördröjd vilket inte gjorde något för det var trevligt med kaffe sällskap vidd elva snåret. Men åh, så "vuxet" det låter med "trevligt"... jag menar jag är ju faktiskt bara strax över 40... haha...
Nåja, efter kaffet var promenaden härlig, kall & uppfriskande.
Såg några spår vid de "gamla högarna" som jag blev sugen på, visst ser spåren lockande ut?

Säkert har ni fattat galoppen temat SPÅR ingår i fotoutmaningen 365 foton 2010!

2 kommentarer:

Rajson sa...

Ser riktigt inbjudande ut!

Anonym sa...

Spåren vindlar lite hit och lite dit. Härliga blå toner i bilden.

En kväll när jag kom hem från en fest frågade en av mina döttrar om jag hade haft kul. Då svarade en annan dotter: Kul... klart hon inte har haft kul... vuxna har trevligt.
Lite kul får vi väl ha ibland??

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP