Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 23 maj 2010

Dansuppvisning i Musikens Hus


Idag hade Uppsala DC dansuppvisning i Musikens Hus som är samma sak som och officiellt heter Uppsala Konsert & Konkress. Alva & hennes kompis Cecilia tar lektioner i en dansstil som heter Feminine Vibe och den sortens dans och 26 till fick vi se i Musikens Hus idag. Det var roligt, färgsprakande och medryckande.
Man blir alltid så sugen själv på att släppa loss och dansa BRA när man ser andra som är duktiga.
Tänk om man på ett magiskt vis kunde lära sig dansen utan att träna så hårt som de gör på riktigt, och sedan bara swisch ut på dansgolvet. Det ser ju så härligt ut.
Ingela (Cecilias mamma) & jag konstaterade att det finns en grupp för åldern 20+ och där platsar ju vi!
Tänk om man skulle.... hmmm... men jag vill oxå ta lektioner i Fotografering med digitalkamera och så vill jag rida islandshäst plus att jag skulle vilja börja måla i olja igen med start i en intensivkurs en vecka på nåt trevligt ställe som t.ex. Provence.... hmmm. Kan nog inte göra allt. Eller kan och kan. Det kan jag väl, men frågan är närmast beroende av tid och ekonomi. Alltså måste jag prioritera.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP