Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 27 juni 2010

Buzzador kampanj - Wasabröd Cereals

Jag har gått med i något som heter Buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster. Just nu är jag med i en kampanj för Wasabröd Cereals.
Tanken är att man ska marknadsföra produkterna till så många som möjligt.
Nu har det inte gått så himla bra för mig eftersom det varit på tok för mycket jobb.
Usch att man ska jobba så mycket.
Men alla 5 i familjen har käkat och barnen har i sin tur haft kompisar som sovit här och naturligtvis har vi bjudit på Wasa 4 Crisp mix. Det har varit väldigt uppskattat.
Jag och resten av familjen tyckte att den naturella var godast med kall mjölk.
Den med äpple & kanel var väldigt god att äta direkt som snacks.
Normalt brukar jag äta BranFlakes med mjölk till frukost, men det var roligt att äntligen ha ett alternativ.

٩(̾•̮̮̃̾•̃̾)۶ Så mitt tips är att köpa WASA 4 crisp mix nästa gång du handlar. ٩(̾•̮̮̃̾•̃̾)۶

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP