Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 15 juni 2010

Vad är väl en resa till vingården Rabiega...

...den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles...alldeles underbar!

Jag kunde ha spelat golf på den spektakulära golfbanan Les Domaines de Saint Endréol, kunde ha legat vid poolen på Rabiega, kunde varit på vinprovning, kunde ätit 3 rätters gourmet-middagar, kunde gått på marknaden i byn, kunde åkt till Saint Tropez och frotterat mig bland kändisar & lyxyachter vid marinan.
Rättvist eller ej?
Tja, jag har själv valt att jobba. Men det känns ändå lite surt.
Jag var i Norrtälje igår, var i Uppsala idag och ska till ett annat ställe i Uppsala imorgon onsdag.
Precis de dagarna som alla kollegor på SeniorShop är på konferens på den underbara vingården Rabiega i Provence, Frankrike.
Jag ångrar lite att jag inte hängde med men å andra sidan så måste jag sälja mer för mitt lager är för stort.
Och snart kommer höstens kollektion, här måste faktiskt beredas plats.
Nåja, vad är väl en resa till Rabiega ....den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles...alldeles underbar!


Men såklart, tänk att jag höll på att glömma att jag ska på The Baseballs på torsdag och till Säffle på fredag.
Då så, då behöver jag inte tjura längre. Yippie!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP