Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

onsdag 23 juni 2010

Löpning idag

Så skönt att jag orkade ta mig ut runt högarna!
Jag var lite smått matt faktiskt efter middagen, för jag har gjort en hel del idag.
Men jag lyckades ta mig i kragen och fick dessutom med mig Alva & Smylla.
Idag har jag gjort en hel del, bla sytt en clip-on hårförlängning -det ni!
Den är till Alva och det var ju ett tag sedan hon brukade använda det, men nu var hon visst sugen igen. Och så konstigt att jag "råkade" ha hår i garderoben... haha... det låter inte klokt! Men det var hår jag hade kvar sen jag brukade ha hårförlängning, och det "braiga" va att vi kunde få till precis rätt färg för Alva. Men det tog sin tid kan jag lova. 3 st rader med clips tog 3 timmar. Varje rad är 3 "remsor" med hår.
Suck vilket arbete, men så blev resultatet proffsigt. Fröken Alva blev jättenöjd.
Ja vad har jag mer gjort idag?
Jo, jag har tvättat flera maskiner, hängt ut tvätten, pratat i telefon, tagit in tvätt i omgångar & vikt en del av den, klappat hunden, läst tidningen, druckit kaffe, varit och handlat lite ditten & datten, oj, höll på att glömma att jag fyllde & satte på diskmaskinen oxå, men jag har sparat ur plockningen till imorgon. Ätit middag gjorde jag innan jag stack ut och sprang, ja jag fick ju vänta lite innan jag kunde spurta iväg.
Kollat lite på FB och promenerat runt lite på nätet har jag oxå gjort.
Rätt skön dag med andra ord. Jag är glad.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP