Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

måndag 28 juni 2010

Nåt på gång

Usch.
Känner att det är nåt på gång i halsen. Blä.
I morse när jag vaknade var ena ögat igenklistrat av nån geggig massa. Typiskt. Varför?
När jag sväljer gör det ont. Vill inte.
Det är ju nu det vackra sommarvädret ska komma enligt väderprognoserna i bl.a DN, Aftonbladet, John Pohlmans blogg, GP, Sveriges Radio, Expressen.
Nästan vart man än läser så spås det kanon sommar och högtryck.
Jag kan ju inte bli liggandes med halsont eller sånt NUUUU.
Hoppas att det försvinner illa kvickt. Jag ska tänka bort det. Och så skajag  inhandla storpack av Colizin och Esberitox, det är det enda som funkar har jag kommit på.
Nu ska jag ut i solen, Alva väntar på mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP