Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

lördag 24 juli 2010

Det bidde inget pass

Fantastiskt!
När jag hade sminkat mig klart inför passfotografering och allt, så kom jag på att jag måste ju ha några snygga kläder på mig, i alla fall upptill. Det som man ev. ser på fotot, och i samma veva undrade jag om det är färg foto eller svart vitt i passet. Leta leta leta. Pass hittat. Tänka sig. Det var svart vitt. Så bra, då behöver jag inget med färg på, men va märkligt, det går ju ut 2014! Eller? Mamma tittar, pappa tittar.
Jodå, det gäller till 2014.
Ojsan hejsan, det är nog mitt körkort som går ut i september.
Nåja.
Hoppsan hejsan!
Det var plötsligt inte bråttom till polisen, däremot kom mor & far på idéen att vi äter lunch på golfklubben innan det är dags att slå ut. Så nu blev det snabbt ombyte till golfkläder.
Lunchen var superb och jag -plus min mor & far- kan verkligen rekommendera att äta på Edenhof GK.
Men sedan blev det en lååång väntan på Johan som hade spelat 18 hål på Söderby GK tidigare.
OJ vad vi fick vänta. Han kom typ kl 14:05 och vi skulle slå ut kl 14:17.
Byta skor och rigga vagnen. Huuu. Snacka om stressigt.
Kan skymtas i min pappas min på fotot nedan.
Hur som haver så gick jag på 35p vilken är helt OK trots att 1:a hålet (plus nåt till) var ett katastrof-hål.
Men jag skyller på stress.
Min mamma hade en egen taktik; hon snackade allvar med bollen! Bildbevis ser du nedan längst ned till höger. Generellt sett hade vi i alla fall en väldigt trevlig runda på 18 hål, mammas min längst ned i mitten bekräftar detta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP