Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 22 juli 2010

Mamma & pappa

Idag kom min mamma Marianne och min pappa Ole hit.
Känns bra att de kom hit så vi får umgås lite.
Den här sommaren har ju blivit så korkat planerad.
Vi ska ju åka till Mallis den 1:a augusti och kommer hem 11:e. Mamma & pappa har varit gifta 50 år den 31:a juli. Och just då har vi gett dem en övernattning på Sillegården plus teater biljetter till BerättarLadan.
Så den här korkade sommaren finns inte så mycket tid att träffas om de inte hade kommit hit.
Imorgon ska vi i alla fall spela golf, fast på förmiddagen måste jag till polisen för att fixa nytt pass.
Har hört att på RyanAir får man inte resa om passet går ut efter 3 eller om det var 6 månader.
Om det stämmer kan jag inte följa med till Mallorca på mitt nuvarande pass som går ut i september.
Alltså, till polisen imorgon och fixa nytt pass omedelbums!

Marianne & Ole har varit gifta i 50 den 31/7
Och så kommer det såklart bli en massa Alfapet-spel!
Haha, jag ska vinna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP