Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 4 juli 2010

Tandläkarbesök på en söndag

Här sitter jag och funderar med mitt morgonkaffe...
Varför har jag bokat ett tandläkarbesök på en SÖNDAG klockan 09:00?
Jag är ju morgontrött, vad tänkte jag?
I och för sig kan jag hålla med om att det är bra att man KAN boka på en söndag, för de som är bortresta i veckorna eller så, men just nu är det ju inte riktigt så att jag absolut inte kan på en vardag, så hur i allsin dar tänkte jag när jag bokade?
Nåja, det är bara att ta sig dit, gnugga sömnen ur ögonen och hoppa upp i stolen & gapa stort!


Jag & Johan ska ju dessutom spela golf senare idag. Kära nån, hur ska dagen bli!?!
Inte blir det nån lång återhämtningspaus mellan tandläkare och golfspel heller eftersom vi slår ut klockan 12:00.  Vilket betyder att vi kommer vara ute i solen under värsta hettan.
Bäst att ladda med mycket vatten och kepsen ska på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP