Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 26 augusti 2010

Följa blogg!

Nu kan du följa min blogg med widgeten Följa!

I kolumnen till höger finns en rubrik som heter bloggintresserade, där finns en knapp som heter följ, klicka på den. 

Då kommer ett popup-fönster att visas där du väljer ett av alternativen följa offentligt eller privat, där privat är detsamma som anonymt.

Slutligen klicka knappen "Följ den här bloggen". Det är inte svårare än så.


Nu är du en följare av min blogg - tusen tack! 


Fast man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken och jag har ju inga följare än...
men jag är ju en super-optimist och hoppas att det finns någon där ute som vågar vara först...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP