Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 13 augusti 2010

Från 38 till 26 på 14 dagar

Tyvärr inte år utan poäng.
Spelade golf idag, 18 hål och det var inte så uppmuntrande.
Sist jag spelade var ungefär 14 dagar sedan och då gick jag på 38 poäng, vilket betyder att jag spelade aningens bättre än mitt handicap.
Men idag blev det 26 poäng vilket betyder att jag spelade betydligt sämre.
Så jag får nog spela några rundor till innan jag är i form igen.
Men herregud så varmt det var!
Runt 30 grader och väldigt hög luftfuktighet. Jag var på väg att ge upp efter 9 hål för hela min kropp kändes lealös. Men efter en korv, en chokladmuffin och kaffe & en cola så gick det 9 hål till trots värmen.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP