Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 15 augusti 2010

Nä nu

Vi har haft underbara Jens & vackra Sandra hemma hos oss, och deras söta tjejer Ester & Eja.
De är så roa. Allihopa.
Till middag bjöd vi på grillad oxfilé, halloumi, & klyftpotatis och champinjonsås plus vitlöks frästa champinjoner med basilika och sallad till det.
Tyvärr tyckte min sambo att jag pratar för mycket om mig själv och mina upplevelser, eller att jag kräver för mycket uppmärksamhet. Hmmm. Det tycker inte jag. Absolut inte. Och jag tror inte att Sandra eller Jens tyckte det, eller, hallå tyckte ni det?
Jag tyckte faktiskt att jag stod i köket första timmen medan alla andra satt ute och snackade, bla om Agnes och livet i Happis. I alla fall när jag kom ut, och det fortsatte när jag kom ut. Under middagen och efter den tyckte jag mest att det var Sandras upplevelser av forskare, läraryrket osv som var samtalsämnet. Vilket jag tyckte var oerhört fascinerande. Efter middagen satte jag igång TV och DVD för tjejerna i gillestugan, det tog sin lilla tid. Och under denna tid satt alla andra på terrassen och snackade. Inte kan jag ha varit i centrum då?
Jaja, jag upplevde i alla fall inte att det var jag som var centrum eller styrde diskussionerna. någonsin under hela aftonen. Nåja, nog om det. Tyck vad ni vill, trevligt var det i alla fall att de goa & rara människorna Jens & Sandra med sina barn kom hit, för det var inte igår precis.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP