Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

måndag 23 augusti 2010

Nätvandringar

Fick e-post från Norska Turistbyrån om vandringar i fjällen, de norska alltså.
Det är nåt jag verkligen vill göra. Tyvärr kommer jag inte hinna det den här hösten men nästa år vill jag planera in en sån semester. Och så vandrade jag och mina tankar iväg på diverse sidor på nätet, tänkte att kanske finns det vandringar i oktober i Sverige, och vips så var jag på Svenska Turistföreningens sida.
Och där har de en tävling där man ska göra sin egen personliga folkdräkt för sitt eget smultronställe.
Gissa vad jag gjorde?
Rätt svar: JA jag deltog!
I somras när vi var ute och seglade med Ann-Sofie & Pekka i Stockholms Skärgård hade vi fantastisk tur med vädret och allting faktiskt, följden blev att jag vart  väldigt förtjust i både segling och Stockholms Skärgård, vill dit igen. Därför valde jag detta som mitt smultronställe.
Resultatet av min folkdräkt som är anpassad till segling, ser ni här nedan.
Fotot är taget när vi kommer till Fejan.


Men tänk så det kan gå; från ett e-brev från Norska Turistbyrån till att jag är med i en tävling och sitter och knåpar med en folkdräkt och redigerar bakgrundsbild som ska laddas ner till tävlingen... haha... livet är fullt av oväntade vändningar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP