Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 24 september 2010

66 timmar

Jaha, är hitintills uppe i 66 arbetstimmar på 5 arbetsdagar, och nu är det helg, JIPPIEEE!
Så skönt med HELG, men har arbete kvar och har räknat ut att jag har ungefär 10 timmars arbete kvar innan veckans arbete är avklarat till 100%.



Men jisses så trött jag är....
hela kroppen är mörbultat...
känns som jag kört flera träningspass...
skulle kunna somna precis var som helst och hur som helst...
Törs inte slå mig ner i soffan för då somnar jag bums... bättre att vara vaken lite till (dvs jobba lite till) och sova SEDAN.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP