Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

lördag 25 september 2010

Denna lilla tös

Hon förvånar mig och gör mig helt förundrad.
Hon har skinn på näsan.
Hon chockar mig och sätter mig ur spel.
Hon låter ingen bestämma över henne.
Hon ställer mig inför ultimatum och utmanar mig på de mest oväntade områden.
Hon säger ifrån om nåt är tokigt.
Hon betraktar och drar sina slutsatser efter att ha intagit alla aspekter.
Hon tar ställning -för det goda.
Hon argumenterar så jag blir stum -av beundran!

Vem är detta?
Jo, min lilla lilla gumsilumsa!



Och jag undrar så det knakar i hjärnan vart har hon fått denna klokhet ifrån, det fattar jag inte.
Vi satt och pratade här nu ikväll och hon berättade än det ena än det andra om både vänner och relationer, och jag begriper inte hur en 16-åring kan vara sååååååååååååååååååååååååååå klok.
Ofattbart. Var har hon fått det ifrån?
Hennes pappa är nämligen lika galen och knäpp som jag.
Very well cykelställ, jag känner mig hedrad att ha en så klok & förståndig & fundrande & fungerande dotter!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP