Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 19 september 2010

Motion & frisk luft

Idag har jag & Johan haft premiär på att tävla tillsammans i golf.
Tyvärr gick det inte så värst bra,
men vi fick i alla fall motion & frisk luft.
Och -inte att förglömma- vi spelade med ett trevligt par.
Det kan vara helt förödande för spelet om man råkar hamna med en tjurtant och gnällpelle, eller ännu värre nån som ska kolla dig hela tiden, kolla att du sköter dig och inte fuskar!
Men vi hade som sagt tur för vi hamnade med ett trevligt par och vi hade alla en trevlig runda och vad är väl en social par-tävling om inte just SOCIAL!
Möjligtvis att Johan inte är helt nöjd, nä, nu ljuger jag.
Johan gick verkligen in seriöst för att vinna så han är INTE nöjd.
Jag tror han trodde det skulle vara mycket enklare, att vi skulle slå de där kanonslagen som vi gör ibland, och så skulle vi ligga på green på 2 slag och att hamna i bunkern fanns nog inte i hans sinnebild av dagens tävling.
Att vi skulle vinna eller åtminstone hamna bland de 5 bästa tror jag han tog för givet.
Men men, att spela golf är inte så lätt som det ser ut.
Nu när vi klarat av första tävlingen tillsammans kan vi anmäla oss på fler tycker jag.
Kanske vi spelar så vackert som Johan såg för sitt inre en vacker dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP