Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

onsdag 22 september 2010

Sanslöst

Visst är det sanslöst att man jobbar 14 timmar i sträck utan lunch?
Idag var jag ju i Tierp, och det var det värt för de gillade verkligen kläderna och handlade som aldrig förr... tror jag, för det var ju första gången för mig och denna förening tillsammans = nice J


Solen var så bländande i morse när jag hämtade svärmor att jag var tvungen att ha solglasögon, och det var så vackert. Krispigt i luften liksom. Fotot nedan taget med mobilen på ratten...



Jag gillar den höga krispiga luften på hösten, dvs när det är torrt och solen skiner!
Till helgen hoppas jag på fint väder för det blir golf på lördag, och sedan kräftor hos Maggan & Jonny.
På söndag är det vila kombinerat med jobb för min del.
Jag skulle gärna vilja plocka svamp på söndag.
Förr-förra helgen var jag ute med Rigmor och plockade/letade svamp.
Vi hittade fält med trattkantareller, det var så många att man inte visste hur man skulle gå för att inte trampa på dem men det gjorde inget för man omgavs av miljoner trattisar.
Har aldrig sett så mycket trattisar samlat på ett ställe förr...
Helt sanslöst mycket.
Tyvärr var de så små att det inte var lönt att plocka dem. men nu till helgen borde de vara mogna och alldeles perfekta i storlek. Som tur var tog jag ut koordinaterna, så det är bara att ställa in GPS:en och promenera dit.
På söndag till exempel. Före jag ska jobba.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP