Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

måndag 6 september 2010

Sköna Hem

Nu förstår jag inte.... jag har nämligen fått tidningen Sköna Hem men jag kan inte minnas att jag beställt den.
Gick in på kundärende-sidan på nätet och allt är betalt...
Hmmm.
Någon vill säga mig något tror jag!
Någon som bara tycker om mig och är snäll -TACK!
Eller någon som tycker jag borde göra något åt mitt hem, OK, men då har jag ett tips!

Anmäl mig till programmet Välkommen Hem på TV3, skulle vara jättekul, anmälan kan du göra HÄR.
Eller nåt annat sånt där program där man fixar och donar så det blir beboeligt & snyggt & fräscht hemma.
TV4 till exempel har programmet Äntligen Hemma, de söker nya projekt nu, mig till exempel.

2 kommentarer:

Maggan sa...

Du har ett fint hem. Inte behöver du anmälas till Välkommen hem inte. Tokfia :) Har du sett hur det ser ut hemma hos de som blivit antagen till det programmmet? så stökigt och jävligt har varken du eller jag.

V.I.C.K.I.S. sa...

Maggan; Äsch då, det är bara som det ser ut... när vi får besök!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP