Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 12 september 2010

Vilken helg

Den bästa jag haft på länge!

Tänk att EN kompis kan betyda SÅÅÅ mycket.
Och att denna kompis är en sån som jag känner mig 100% trygg med.
Finns inte ett uns av osäkerhet på något vis.
Hon heter Rigmor!

Vi har pratat pratat pratat och pratat pratat om allt, allt och ingenting, precis så som kompisar gör.

Egentligen har vi inte gjort så mycket annat än att prata prata prata, men vi vandrade i skogen igår lördag.
Vi letade och plockade svamp, hittade både ätbart och absolut icke ätbart.

För att göra en av de bästa helgerna jag haft på väldigt länge kort så visar jag BARA en fyrtyk med fokus på lördagens berättelse.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP