Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

lördag 30 oktober 2010

Fredagskomplimang

Igår hände nåt helt otroligt.
Jag fick höra att jag inte luktar ens ett uns av kattpiss eller kattsandlåda trots att jag har två katter!!!
Är det inte en fantastisk och originell komplimang så säg.
Ja jag har då aldrig fått en sådan komplimang förut, har du?
Och så på en fredag till råga på allt, hur ska denna helg sluta?!
Mannen som gav mig denna ynnest till komplimang har visst ett extremt bra doftsinne; så bra att han på 10 meters avstånd kan lukta sig till om man har katt eller ej! Så detta faktum att jag inte luktade kattpiss eller kattsandlåda var tydligen extremt positivt. Bräck den komplimangen om du kan!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP