Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 2 november 2010

Balkong hoppsan det bidde hus (177 av 365)

Idag var jag i Norrtälje med mitt jobb.
Hade inte med mig kameran men min mobil såklart.
Nedan finner du mitt foto nr 177 i Fotoutmaningen 365 foton 2010, under temat balkong.
Bara 188 kvar, så om jag publicera i snitt lite drygt 3 foton per dag så ska jag klara det.
Heja mig!

Tillagt kl 23:29
Hoppsan!
Upptäckte att jag redan publicerat tema balkong, därför ändrade jag raskt denna vild till tema HUS.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP