Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 4 november 2010

Besök

Igår kom min mamma & pappa på besök!
Mamma ska stanna till onsdag eller torsdag nästa vecka men pappa åker hem om två dagar alltså på fredag.
Synd att han inte kan stanna längre, men så är det och det är ju kul att jag i alla fall får ha en av dom här hos mig  lite längre. I och för sig ska hon till en väninna i Stockholm på lördag och stannar där till på söndag eller måndag, men ändå. Jag tycker det är mysigt att umgås med mina föräldrar. Även med Johans föräldrar såklart.

Ikväll ska vi gå på Allt ljus på Uppsala.
Jag ska såklart ha kameran i högsta hugg, det ser jag fram emot!
Imorgon ska vi gå på Uppsala International Sacred Music Festival 2010.
Vi ska se The Holmes Brothers, Afrokören, The Gloryfires.
The Holmes Brothers blandar sin blues med country, gospel, funk, reggae och annan ”roots music”.
Afrokören har sedan starten i slutet av 90-talet utvecklats till en av våra allra bästa inom soul och gospel utan att tappa musiken innersta kärna – glädjen.
The Gloryfires är en av Uppsalas svängigaste körer som tillsammans med det ösiga bandet bjuder på allt från gospel, soul, pop och traditionell spiritual.
Ska bli kul!
The Holmes Brothers

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP