Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 19 november 2010

Konstig dag

Vilken dag!


Idag har jag haft otur och
  1. kört sönder entrén till Knivsta kommun
  2. och därmed fick bilen sig en buckla plus kvaddad lampa
  3. råkat ge en kund för mycket växel
  4. en annan kund skar sig på nåt i sin väska så blodet sprutade
men oxå tur eftersom
  1. jag är försäkrad
  2. bilen är försäkrad... 1:an och 2:an kommer "bara" kosta mig 3000:-
  3. en väntande kund såg mitt mitt misstag och upplyste mig mycket snabbt varpå jag hann rätta till det innan växel-kunden försvann i Knivsta-vimlet
  4. jag hade sårtvätt och plåster
Oj oj oj.
Inte alla dagar som är så här dramatiska.

Men. Men. Men.
När man har sån otur måste man vända det hela till något roligt.
Så. 
Jag har roat mig med att köpa en ny mobil.
Den är på laddning nu och jag längtar sååå till att det är klart.
Ska bli sååå kul att använda den.





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP