Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

lördag 22 januari 2011

Ett mål

Jag har ETT mål i år:
TJEJMILEN 2011

Låter ju lite kaxigt men för 5-6 år sedan var jag så vältränad att allt som inte var skelett var muskler.
Haha, ni tror mig inte men fråga min sambo, han VET!
Men min dotter skulle skratta ironiskt, och ett antal vänner oxå, men jag VAR fantastiskt vältränad.
Kunde springa HUR långt som helst, MEN det går ju inte nu.
Kom tillbaka lite till löparformen i somras, men inte tillräckligt.
Och jag längtar tillbaka till "elit-formen", så när jag fick inbjudan av en kompis att springa Tjejmilen, så tog det inte många millisekunder att bestämma mig.
Jag tänker som så här att det är bra att ha ett mål att träna för.
Motivationen blir ju klart bättre då.
Så, i slutet av februari/början av mars, kör jag igång.
Ska leta upp träningsprogram jag kan följa, så det här ska nog bli bra.
Har hittat ett på Marathon.se som verkar bra att starta med.

1 kommentarer:

Maggan sa...

Jag har aldrig sprungit tjejmilen men jag har gått den två gånger. Det är härlig stämning där. Hejja dig!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP