Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 18 januari 2011

Simultankapacitet

Funderar lite. Jobbar lite. Roar mig lite. Med andra ord sitter jag och gör en massa saker samtidigt.
Fenomenet, eller förmågan, kallas även att ha simultankapacitet.
Trist att läsa vad som står skrivet på Wikipedia om förmågan,  måste vara en man som skrivit det!
Nåväl, jag gör i alla fall följande just nu:

  1. Spelar FarmVille...
  2. kollar upp annonspriser i UNT...
  3. skapar en annons...
  4. är administratör för ett forum och just nu förbjuder jag några ansökningar som medlemmar från folk som inte har i vårt forum att göra över huvud taget
  5. skriver ut "dela-ut-lappar" att lämna med varje kund som handlar under rea-tiden...
  6. kollar lite på FB...
  7. svarar på några mail till kunder/kollegor/framtida uppdragsgivare m.m...
  8. skriver här på min blogg...

Är detta typiskt kvinnligt eller klarar även män av att gör så många saker samtidigt?
Jag tror inte det, men vad tror du?

Nä, nu kan jag inte skriva här mer för jag ska göra klart annonsen!
Gonatt.

1 kommentarer:

Anita sa...

Hahaha - känner igen mej! :O)

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP