Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 6 februari 2011

Måsten (16 av 365)

Idag har jag dammsugit!
Inte för att det hör till ovanligheterna, men jag har dammsugit fåtöljer plus soffa extremt nogsamt, och efter det var jag alldels blöt av svett! Ungefär som efter ett träningspass!
Jag har ungefär samma känslor inför städning som träning (i alla fall just nu) -det är jobbigt före men skönt efteråt! Men  när jag kommer igång med träning så är det enbart härligt och man MÅSTE träna för att må bra, men städa, hallå...jo, man måste städa för att må bra, men det upplevs liksom som ett lite jobbigare "måste"... eller?

3 kommentarer:

Anita sa...

Städa ÄR tråkigt - träna ÄR kul!

Cissi sa...

Jag tycker att det är ganska kul, och framförallt skönt, att dammsuga. Man ser liksom resultat när man drar fram med den. :) Däremot hatar jag förarbetet, plocka upp leksaker och speciellt möbler. Jag vill att det ska vara så tomt som möjligt på golvet när jag ska dammsuga, sängarna däremot blir helt överfulla... hihi..

V.I.C.K.I.S. sa...

Extra kul är det att se till att städningen blir ett träningspass, helst med musik! Ja det är kul att städa när man ser resultat!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP