Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 17 mars 2011

Det kliar i fingrarna

Nu är det beställt!
KnitPro Symfonie wood startset

Symfonie Woods är stickor i laminerad björk med utmärkt yta och fina spetsar, funkar visst att sticka med vilket garn som helst med dessa. Förutom att de är sköna att hålla i och sticka med så är de vackra att se på.
Man blir liksom glad av dem!


Jag hittade en affär i Göteborg som heter Deisy Design som även har en webbutik. Deisy Design har även en del mönster som är gratis på den här sidan.


Och här är en användbar länk till DROPS sida med instruktionsvideor, vilken jag kommer besöka alldeles strax då jag snart är klar med axelvärmaren... köpte nämligen ett härligt ullgarn av UlLinEk på syfestivalen i Uppsala helgen som var, och jag vet inte riktigt hur jag ska maska av.... nybörjare som jag är.


Jag ska ju igång med tovandet här hemma oxå; måste bli klar med renoveringen av ett rum så jag kan röja i hobbyrummet och tvättstugan först!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP