Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

måndag 21 mars 2011

Sticka och spackla

Idag har varit en konstig dag.
Kunde knappt somna igår och när jag väl somnade var det dags att gå upp...
Alltså, uppstigning kl 04:30 och köra Johan & Viktor till Arlanda. De flög till Malaga för att hälsa på Ann-Sofi & Pekka som hyrt en lägenhet där. Jag & Alva är kvar här hemme.
När jag kom hem runt 06:00 kunde jag inte somna fast jag var tröttast i hela världen, men det var ett hiskeligt myrkryp i mina ben, så jag ägnade en stund åt att sticka istället.
Somnade som tur var en liten stund och vaknade lite piggare.
Drog iväg till Bygg-Max och köpte lite golv- och taklister. Sen kom Hacke och vi fixade i nya rummet.
Jag spacklade, och det var jätteroligt. Ska bli kul att spackla mera imorgon!
För övrigt har jag fått nackspärr och kommit på att orsaken är mitt instensiva stickande de senaste 2 veckorna, så det är nog bara bra att bryta av med lite spackel emellanåt.

Men nu är jag bra sugen på att garnet jag beställde ska komma... har en idé om en axelvärmare som ser ut ungefär så här... det röda i kanten är nåt pälsliknande garn...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP