Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 19 april 2011

Back on track

Puh. Vilken pärs.
Allt började i torsdags då gränsen mellan dagar och nätter raderades.
Johan fick nån typ av magsjuka som drog igång torsdag morgon och på fredag morgon runt kl. 04:00 körde jag honom till akuten för han va rädd han skulle sluta andas om han somnade stackaren. Han fick komma hem runt kl 14:00 utan någon diagnos, mer än att han har inte fått nån propp nånstans, ingen hjärtinfarkt, inget brutet revben, inget fel på lungorna, ja kort och gott inget allvarligt mer än att hans magsjuka förmodligen berodde på korven han åt på Berlins flygplats i onsdags.
Runt 17:30 på fredagen var det dags att köra Alva till Västerås för hon skulle med planet till Alicante. INget dramatiskt men ändå.
På lördagen verkade Johan må ännu bättre och hopp om livet återkom med det vackra vädret. Jag virkade ute i solen. Tog några foton som jag lade ut här.
Men sen började det igen på söndagen efter frukost.
Då började jag må lite illa och illamåendet bara tilltog.
Som tur var utan diarré.
Har varit sängliggande i 2 dygn.
Igår, alltså måndag kväll, började jag må bättre och tillfrisknade så till den grad under kvällen och nattens lopp att jag nästan inte kunde somna, nja somnade det gjorde jag ju till slut, men inte förrän solen gått upp!
Nu känner jag mig kärnfrisk och hur pigg som helst.
Och jag hoppas hoppas att jag och alla i familjen -inklusive djuren- får fortsätta vara friska!

Nu flödar kreativiteten igen och idag har jag gjort klart ett nytt handsmycke. Vad tycks?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP