Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

onsdag 20 april 2011

Sjukt frisk

Så här skrev jag i morse:
HUR kan man va så full av energi? Kl är nu 6:23 och jag bara kan inte somna. Idéerna far runt i huvudet, har försökt med andningsövningar, har räknat får, har räknat idéer, har läst men inget funkar. Min hjärna är lika snurrig som ett garnnystan!

Lyckades inte publicera inlägget via min mobil.... grrrr.
Usch vilken dålig mobil jag har!

Hur som helst har jag fortfarande inte sovit. 
Alltså sedan i måndags.
Galet?
Ja verkligen.
Eller sjukt frisk.
Eller friskt sjuk.
Sjukt sjuk kanske!
Friskt frisk -näe knappast.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP