Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

måndag 16 maj 2011

Dansshow & Schlagerfest 2011

Japp. Så gick den av stapeln, årets dansuppvisning på Konserthuset i Uppsala... det hus jag än idag inte vet om det heter Konserthuset, Uppsala Konsert & Kongress eller Musikens Hus.
Tror att Uppsala Konsert & Kongress är den rätta benämningen, men helt säker är jag inte. Haha.
Nåja, skit i det för kul var det och extra kul att se att min lilla gumsilumsa utvecklats så fantastiskt i sin dans, som numera är Feminine Vibe och Orientalisk/Magdans. WOW!
Du kanske tror jag är subjektiv, och ja, det är jag säkert, men hon har faktiskt blivit jätteduktig.
Trust me, I know what I´m saying!
Lilla stumpan försökte faktiskt lära mig några orientaliska danssteg, det verkade ju inte så svårt tyckte jag.
Men jisses, träningsvärk i 3 dar av höftrullningar, som jag inte ens lyckades med...
Och jag som tycker jag har skaplig koll på min egen kropps koordination klarade inte att rulla höften samtidigt som jag rör mig framåt...med specifika rytmiska steg... men det gör minsann min lilla gumsa med lätthet... hon utmanövrerar mig med hästlängder!
Titta bara på den här filmen, och försök dig på samma grej där hemma! Haha...!
Ber er dock ha överseende med ljudet eftersom min telefon inte återspeglar det fulla djupet.... nåja. Ni som känner min dotter ser ser var hon är...


Och sen kom Schlagerfesten.
Jag tog inga bilder för jag visste ju att Maggan skulle fota.
Jag fastnade på ett foto, tillsammans med Petra & Erik.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP