Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

onsdag 25 maj 2011

Standardrundan

Sen jag skrev sist har jag:

  1. Spelat ytterligare 18 hål golf (i söndags) och sänkt mitt handicap från 29,5 till 27.
  2. Varit på stan med Evy och uträttat ärenden (i måndags).
  3. Varit ute på en löprunda (igår). Kändes skönt. 
  4. Varit hos tandläkaren, usch (igår). 
  5. Köpt en bäddmadrass till gumsilumsan (igår). 
  6. Fikat med Evy här hemma (idag). 
  7. Virkat på linnet (lite varje dag).
  8. Kört ett antal maskiner (både tvätt- och disk), bäddat sängen flera gånger, dammsugit flera gånger, lagat mat och plockat i största allmänhet, med mera hemarbete...
Summa summarum:
Inte svårt att fylla dagarna!

Men imorgon blir det extra kul för då är det Vårruset.
Jag springer med i en grupp, känns både läbbigt och bra.
Tänk om de andra i gruppen är superlöpare.... hmmm.
Äsch då, det ger sig.

Startskottet går i alla fall kl 19.00, start och mål är vid KAP-området (Kungsängsbron) och banan går genom delar av Ulleråker, vidare nedanför Uppsalaåsen mot Ulltuna och tillbaka längs Fyrisån mot mål.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP