Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 14 juli 2011

13 hamburgare och 0,003 turer runt jorden

Första löppasset i år var 27 april. Sedan gick det nästan en månad innan jag kom igång på allvar, vilket var 20 maj. Till dags datum ser min statistik ut så här:









Total workouts:24
Total duration:13h:12m:7s
Total distance:111.46 km
  • Trips around the world:0.003
  • Trips to the Moon:0
Average speed:8.44 km/h
Average pace:7m:6s
Calories burned:7151 kcal
  • Burgers burned:13

Lite jobbigt är det att inse att jag bara brännt 13 hamburgare, frågan är vilken sort???
Jag vill gärna tro att det är en sån där värstingburgare, med extra allt plus en stor portion pommes.

Hur som helst har jag i alla fall förbättrat min kondis och orkar nu springa fortare, se diagrammet här nedan.


Jag har en app på min mobil som jag verkligen kan rekommendera - ENDOMONDO.
Den är superbra, ger dig en fantastisk överblick över din träning och dessutom är den gratis -go and get it!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP