Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

torsdag 4 augusti 2011

Beroende

Sjukt är vad det är!!!
Nu sitter jag här och spelar igen.... fast jag borde virka & tova!



Tror det började med ett parti Alfapet idag, som jag tyvärr förlorade.
Det triggade nog igång spelandet för min del... men för min mamma vet jag inte vad som utlöste det hela, jag menar HON vann ju, men jag tror hon sitter där i sitt sy- & arbetsrum och spelar spindelharpan just denns stund hon med...
Fast jag har faktiskt virkat en hel del idag, ja faktiskt så mycket att mina ögon ser i kors.... snart är ytterligare ett virkat handsmycke klart.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP