Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 30 augusti 2011

Koll på allt


  • Äta en ordentlig och kolhydratrik middag på fredag. 
  • Inta extra vätska kompletterat med något salt.
  • Måste alltså köpa sportdryck med lite salt tills dess.
  • Inte stressa.
  • Gå och lägga mig i goood tiiid så jag somnar tidigt, alltså senast 21:00 för min del
  • Packa väska med allt; överdragskläder, sportdryck, pengar, hörlurar, försvarets salva, tuggtobak, tja vad mera? 
  • Vakna på lördag morgon!
  • Äta en stadig frukost.
  • Fylla på vätskebalansen.
  • Hinna med tåget 09:09.
  • Inte stressa.
  • Ta tunnelbanan till Östermalms IP.
  • Hämta startnummer.
  • Om tid finns; förmodligen irra runt i Danicahallen lite grann.
  • Äta något lättsmält mellanmål nån timme eller två före start.
  • Dricka extra mycket före start. 
  • Hinna kissa innan start.
  • Inte stressa i starten heller.
  • Å så springa tjejmilen!
Japp, det ska nog gå vägen det här, jag har ju järnkoll!


Mitt mål är ta mig runt på ca en timme. Eller så här, jag ska i alla fall försöka.
Jag resonerar som så här att går det inte så går det ju inte och då är det inte mer med det.
Blir det för jobbigt så går jag mellan springet och tiden, ja den blir ju som den blir!
Taktiken är att ta det lugnt och fint, springa i jämn fin takt, njuta av den vackra banan och lyssna på skön musik i lurarna! Att uppleva stämningen och ha kuuuuul!
Tjoho!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP