Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 17 januari 2010

Fototriss - Randigt

Idag var temat randigt på Fototriss! Och som jag har letat överallt.
I mina arkiv och runt om i huset och utomhus var jag också en sväng (på skidor) med kameran i högsta hugg, tog lite bilder där ute men vart inte nöjd. Stod sedan och funderade allvarligt i gillestugan då jag vände huvudet uppåt (sökte jag hjälp månne?) och vad får jag se???
Hela taket är randigt, och golvet, och spaljen, och väggarna och hej å hå så randigt allt blev runt omkring mig.... blir yr! Dagens bidrag till Fototriss blir således dessa ränder som jag omger mig med i gillestugan:





10 kommentarer:

Mimmi sa...

Det blev ju en toppen triss :)Många gånger finns motivet ju närmare än vad man kan tro :)

Lena sa...

Fin fototriss, visst har man mycket randigt hemma utan att veta om det....Gillar första bilden bäst....

sinneskatten sa...

Först funderar man över ränder sen när rätt sorts glasögon sitter på har vi det överallt.

Charlotta sa...

Fin triss. Gillar mittenbilden med ränder åt "alla håll" bäst.

Misswhatsit sa...

Perfekt triss på temat ränder. Mittenbilden blir favoriten.

Tack för kommentaren.
Ha en bra fortsatt söndagkväll !

Lisa sa...

Fina randiga naturmaterial hos dig...

IreneL sa...

Ja när man börjar titta så hittar man det randiga! / Irene

Erik "Semlan" sa...

Tänk att gillestugan var en sådan guldgruva. :-) Gillar mittenfotot med både naturträ och vitmålat trä, allt med ränder.

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

He he, tänk om ni inte hade haft en gillestuga ;)...
Ha en underbar dag!
Xini Björnmamman

Jah Hollis sa...

Ja, ibland hittar man sina motiv där man minst anar det. :-)

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP