Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 28 januari 2011

Sista kvällen

Ikväll är sista kvällen före den sista gången jag har försäljning som SeniorShoppare, i min regi!
Hmmm.
Känns sorgligt. Spännande. Konstigt. Annorlunda. Speciellt. Roligt. Förväntansfullt.
Hmmm.
Har verkligen många känslor för detta.
Men det ska bli kul vad som nu komma skall.
Jag tar ju ett skutt ut i det okända och vet inte vart jag landar.
Haha.
Känns rätt vågat faktiskt.
Att gå från något jag vet & kan till något jag inte har en aning om vad!!!???
Men ibland måste man hoppa, ibland högt dessutom.
Ska bli himla skoj att se vad som dyker upp, vad jag kommer att syssla med framöver.
Ser med spänning fram emot vad framtiden har i sitt sköte!

1 kommentarer:

Anita sa...

Meeen...ska du sluta med ditt företag? Det hade jag ingen aning om! Hoppas allt blir bra till slut då..Kram!!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP