Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 8 november 2009

Massage, loppis, salsakurs!


Först en skön frukost, sedan en skön massage där nacke & höger sida av axeln gavs extra uppmärksamhet. Därefter en kort visit i domkyrkan; måste säga att den nya orgeln är mäktig! Efter domkyrkan ett besök till Fyrispark för där har de loppis varje söndag. Det var första gången jag var där och visst kan man fynda men det finns mycket skit oxå. Jag hittade i alla fall kantareller och då sög det till i magen; så det blev knaperstekta kantareller till middagen.... mmmmm.

Men sen blev det bråttom för jag har anmält mig & Johan till en salsakurs för nyörjare!!
Efter första lektionen kan jag konstatera att

  1. man blir svettig av att vicka på höften
  2. det är svårt att hålla koll på rytmen och röra benen enligt ett bestämt mönster SAMTIDIGT!
  3. Johan är bättre än jag trodde
  4. det finns MÅNGA stilar och jag & Johan ligger faktiskt båda i "lä"...

Fortsättning följer i salsa-kursen.

Att fotografera kändes lite pinsamt så jag smygfotade mig själv i danssalen när alla andra var ute och drack vatten...

2 kommentarer:

Maigiz sa...

Salsakurs, vad coolt!

V.I.C.K.I.S. sa...

men ack så svårt!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP