Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

fredag 20 november 2009

Nu börjar jag undra....

Question mark in brick wall, sky behind

Igår gick jag och lade mig runt 23:30, och då hade jag i och för sig sovit nästan hela dagen, lite vakna pauser vid datorn hade jag ju och jag flyttade faktiskt lite papper också, men jag gick visst inte igång på det. Blä för bokföringen!
Nä, men nu var det inte det jag skulle skriva om.

Idag, eller i morse vaknade jag 06:30 gick upp käkade frukost, satt på trappen och vinkade hejdå när de andra drog iväg till sitt. Sen kollade jag mailen och borstade tänderna.
Exceptionellt ovanligt att jag inte var sugen på en liten tuggtobakspastill.
Däremot drog sängen som en magnet, det brukar den faktiskt inte göra...
kanhända att soffan drar men inte så mycket på sistone
Summan av kardemumman är att:

  • idag sov jag till kl 12:30, alltså ca 12 timmar
  • gårdagen spenderades till största delen sovandes
Vet inte vad jag ska tro om detta.
Hur mycket sömn behöver jag, eller vad är det som händer?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP