Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

söndag 13 december 2009

Fototriss - Glitter

Fototriss - tre bilder på ett tema: Fototriss del 75: Glitter

Vilken tur jag har!
Fast dagens tur baserar sig på förra veckans otur...Det var nämligen så att då jag skulle jag till ett speciellt ställe genom jobbet, så ville jag ta med min nya fina kamera. Vill ju ha den med mig jämt nu för tiden :o)
Jag var så ivrig att komma dit med kameran att jag glömde minneskortet hemma!
Men så kom jag på att min mobil kan ju ta rätt OK foton, och eftersom de de hade juldekorerat så kunde jag inte låta bli att leka runt bland julkulor och glitter.
Så dagens triss är tagna med min mobiltelefon förra veckan!





Fler foton på tema GLITTER finner du HÄR!

16 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Kul att leka, jättefint blev det.

Må gott, önskar Irene

Misswhatsit sa...

Fina foton av glitter. Nummer ett är den jag gillar allra bäst.

Jah Hollis sa...

Det blev ju en helt OK glittertriss med mobilbilderna.

Danne sa...

Snyggt! En mobilkamera är sannerligen inte dålig idag. :)

Den anda bilden gillar jag mest, och jag fastnade för ljuset mitt i bilden som sprider sig utåt, läckert.

Anna tassar in.. sa...

Mmmmm så pass glittrigt..och säkert glittrar du oxå..

Anni sa...

Då tycker jag att du har en alldeles utmärkt kamera i mobilen - bilderna blev superfina!

cat sa...

Härligt färgglad triss du bjuder på:)

Skogens drottning sa...

Härligt glittriga bilder!

Ha en skön luciadag!

Lena/isklockan sa...

Jätte fina allihopa. Men rött / silver / glitter är ju lite extra. Kram

Charlotta sa...

Glitter så det står härliga till. Första bilden är min favorit.

Sofi H sa...

Färgglatt och glittrigt! Första bilden fastnar jag för lite extra : )

Ha en fantastisk dag!

Sofi

Monica Sjögren sa...

Fint...Bra mobilkamera ;)
Jag gillar den sista bilden bäst.

Maigiz sa...

Jag gillar också den sista bilden bäst. Kramen från Tjocka damen.

Shannara sa...

Bra mobilkamera du har!

Jag tycker att den sista bilden var helmysig!

ViDu sa...

Dina bilder är festligt glittriga. Underbara!

Carolyn Ford sa...

Bright colors with sparkles like glitter...nice post.

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP