Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

lördag 5 juni 2010

Golf med min mamma

Det var riktigt roligt att spela golf idag.
Inte i början för det gick så dåligt plus att jag var lite trött, men sedan när jag kommit igång lite så gick det faktiskt riktigt bra, och då blev det genast roligt. Jag gjorde nästan en birdie!
Dessutom var ju min mamma Marianne med, och det var längesedan vi spelade tillsammans.
Nu när hon inte har ont höft längre hoppas jag att det kan bli fler gånger, eller hur mamma?


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP