Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 1 juni 2010

Och det blev jogging

Hade tänkt ta en tur igår men det hann jag inte.
Jag jobbade flera timmar inomhus och sedan stod jag med ändan upp i vädret 5 timmar i sträck när jag rensade ogräs, utomhus ja.
Hujedamig, så ont jag fick och stel i kroppen jag blev, kunde knappt resa mig.
Gick som en krokig tant.
Kändes som jag kört nån sorts ryggövning i flera timmar, och det hade jag ju i och för sig, hehe.
Stretching hjälpte inte, men som tur var hade jag fått en mycket passande mors dag present som jag var inbokad på just idag -thailändsk massage.
Det var så skönt och hon arbetade extra just vid ryggslutet, på högra skinkan och höften där smärtan var som värst.
Faktum är att jag haltade lite på vägen dit så ont gjorde det.
Men efter en timmes knådande & dragande & sträckande så svävade jag som på moln därifrån på lätta fötter och helt utan smärta. Fantastiskt!
Tack lilla gumsilumsan Alva för den underbara mors dag presenten, den gjorde verkligen nytta!


Tack vara massagen har jag inte ont och kunde ge mig ut på en joggingrunda med dig!
Stället jag gick på heter Thanalai Thaimassage och jag kan verkligen rekommendera dem.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så lite så mamma! Älskar dig. DU ÄR BÄST

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP