Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 20 oktober 2009

Spotify

Att det skulle va så komplicerat att skaffa Spotify!
Alla pratar om det. Alla har det. Åhhh det är så BRA, och så LÄTT.
För mig en simpel 40 plussare verkar det inte så lätt....
jag är ju kvinna dessutom...
OK, håller med om att följande 2 alternativ inte verkar så svårt...
Antingen KÖPER man abonnemang eller så blir man INBJUDEN.
Varför blir MAN inbjuden?
Hallå igen, jag är KVINNA!
Dessutom, jag vill inte pröjsa 90 spänn i månaden...
Få se om det kanske funkar ändå...
Väntar nu på om någon skickar en inbjudan trots att jag är KVINNA, så kom igen nu.... Bjud in mig då???!!!

3 kommentarer:

Maigiz sa...

Åååå, sorry. Jag vet inte hur man gör.

V.I.C.K.I.S. sa...

Vad synd, mer hur gör KVINNA?
:)

V.I.C.K.I.S. sa...

ähhh, jag kan ju inte ens stava...
det ska va "MEN" inte "mer"... kram/V

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP