Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

onsdag 3 februari 2010

Linas matkasse

Nu ska livet i Gamla Uppsala bli lite enklare & bekvämare!
Eftersom jag jobbar så mycket - NÄR JAG JOBBAR- så blir saker och ting lite lidande här hemma.
Eller inte lidande precis, men det blir knepigt att hinna med allt hushållsarbete när både Johan & jag jobbar så mycket, och att Johan tränar Julias innebandylag minst 2 ggr per vecka plus matcher varje helg. Och på helger behöver jag oftast jobba... så, för att göra våra mat-inköp lite bekvämare ska vi testa det här med Linas Matkasse.
Linas kasse består av fem olika rätter. En för varje veckokväll.
Ofta räcker maten även till någon lunchlåda. Alla recept är lätta att laga och ska inte kräva en hel armada med kastruller och byttor som sedan måste diskas.

Låter det inte fantastiskt?
Jag tror att jag & Johan kommer frigöra tid och att vår & våra barns vardag blir mycket smidigare!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Har läst om andra som har denna kasse och är mycket nöjda - Lycka till!

V.I.C.K.I.S. sa...

Tack! Vad skönt att höra!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP