Dela med dig... Bookmark and Share eller följ mig...

tisdag 3 november 2009

En vanlig syn så här års


Så här såg det ut för mig när jag körde hem ikväll.
En vanlig syn för mig -och för många- som kör hemåt under den mörka årstiden, fast såklart, då har inte snön kommit än. I så fall kan det se ut så här;

När det är mörkt och trist och man kör är det mysigt att prata med kompisar & familj, speciellt om man är trött. Att lyssna på radio är oxå skönt, men kan nästan vara för avkopplande om man är trött. Då krävs andra metoder.

Mitt absolut bästa tips om man är sådär supertrött och ska köra, det är att lyssna på musik man verkligen gillar och spela in sig själv när man sjunger, man kan försöka (i alla fall jag) sjunga fint, galet (mer normalt för mig), försöka låta som en smurf, ett barn, en tupp, ja det spelar ingen roll faktiskt för man låter ändå helt galen, och man måste lyssna på sig själv direkt efter man spelat in.... Hahaha... det är sååå kul... man låter inte klok, garanterat att man skrattar och vaknar.
Nu vet inte jag om fler än jag brukar sysselsätta sig med detta när man kör bil ensam, men jag skulle tro att om jag tex står i en korsning och gatulyktorna lyser på mig så att folk i andra bilar ser mig, ja då är jag säker på att folk kan tro jag är galen. Men om någon nu råkar få syn på mig och jag grimaserar och ser ut som jag skriker rakt ut så vet ni varför.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ordspel - Betapet

Ordspel - Betapet
Alfapet & andra ordspel = jättekul!

Africam

Africam Badge

Live Botswana Web Cam

Live Botswana Web Cam
Pete's Pond, Botswana, Africa

Alla är lika värda

Arkivet

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Victoria Kättström on Twitter Counter.com

FEEDJIT Live Traffic

Online just nu

Dagens affirmation

Nu kan Du få Din egen affirmation för dagen.  Klicka HÄR.

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP